gc12

Assetto Corsa – podsumowanie

W środę 15 sierpnia na standach Acera udało mi się porozmawiać jednym z twórców Assetto Corsa – Aristotelis Vasilakos.
Podsumowując, udało się dowiedzieć trochę na temat samej gry:

  • Pełna wersja premierę ma mieć pod koniec tego roku, lub na początku 2013 [KUNOS Simulazioni to nie zbyt duże studio deweloperskie]
  • BETA zawierać będzie jeden tor, i jedno auto [najprawdopodobniej Lotus Elise], 1,5 miesiąca po tym, pojawić ma się demo
  • DEMO światło dzienne ma ujrzeć również pod koniec roku [twórcy starali się będą zebrać jak najwięcej uwag ze strony graczy na temat produkcji]
  • Pełna wersja będzie zawierać kilka lub kilkanaście laserowo skanowanych torów
  • Licencja z Lotusem pozwalać będzie na umieszczanie bolidów F1 lecz tych które swoją premierę miały rok wcześniej [Bernie zażyczył sobie zbyt dużą sumę, za aktualne modele]
  • Moderzy otrzymają darmowe jak i płatne narzędzia
  • Gra rzecz jasna wspierać ma serwery dedykowane [nawet do ponad 100 slotów]
  • Twórcy z czasem dodawać będą własne auta i tory, pomijając fakt że szykuje się potężna baza modów
  • Tryb Driftu nie będzie posiadać innej fizyki
  • Cena pełnej gry wynosić ma ~50$ i nie ma zawierać mikro płatności
  • FEEDER League | FEEDER Ragnar Simulator