F1 2012

Stale aktualizowane nowinki z produkcji F1 2012:
ostatnia aktualizacja: 8.09.2012

Hot Lap – Monza

________________8.09

________________2.09
Hot Lap [nowość w ’12, komentarz A.Davidsona]:

________________1.09
3# Dev Diary:

________________31.08
F1 2012 Achievements [kliknij]
________________27.08
-CD Projekt przejął dystrybucję F1, także gra zostanie w pełni spolszczona
________________24.08
-Demo dostepne juz 14 wrzesnia poprzez Xbox Live, PSN, i Steam
________________16.08
F1 2012 vs. F1 2011 – porównanie [kliknij]
________________13.08
-premiera: USA 18 wrzesień, Europa 21 wrzesień
2# Dev Diary:

________________10.08
-Anthony Davidson [były kierowca F1, a aktualnie kierowca w teamie Toyoty w wyścigach Le Mans i komentator Sky Sport] omawia onboard na każdym torze, w stylu takiego małego tutorialu
-ulepszone działanie opon [każdy poszczególny team posiada własną charakterystykę zużycia i działania opon, tzn. np. Sauber potrafi oszczędzać lepiej opony, co daje dłuższe stinty] -One Shot Qualifying [możliwość ustawienia jak i w Singlu jak i Multi, opcji ducha auta by nie martwić się o puszczanie szybszych w kwalifikacjach, podczas naszego okrążenia wyjazdowego] -tryb Champions Mode pozwala na rywalizację z 6 mistrzami świata w określonych warunkach [np. wyzwanie Kimiego Raikkonena, polega na tym iż musimy go dogonić i wyprzedzić na Spa w przeciągu 4 okrążeń.] -możliwość przyśpieszenia całego sezonu do 10 wyścigów
________________8.08

________________4.08
-zaawansowany system zabrudzeń opony poza optymalną linią jazdy
-ulepszony system walki z zespołowym kolegą
-system „oddania pozycji” [po nie regulaminowym wyprzedzeniu, gdy oddamy pozycję nie zostanie nałożona kara] ________________2.08
-gdy włączymy realistyczne zasady i manualny pit, musimy uważać na linię wjazdu do pit-ów [ogranicznik prędkości] -brak możliwości wczytywania innego setupu po kwalifikacjach
________________30.07
-dystanse wyścigów multiplayer [prawdopodobnie po patchu ulegnie to zmianie] 3L, 5L, 25%, 50%, 100%
________________17.07
-F1 2012 nie będzie wspierało XP, więc kto ma ten system nie odpali gry [DX 11/10].
________________13.07
-Twórcy zapewniają, że nad grą pracuję więcej osób, więc bugów powinno być znacznie mniej.
-grę zaczynamy jako kierowca testowy, testy trwają 2 dni [w grze]. 1 dzień [podstawy] uczymy się podstaw jazdy itp, natomiast 2 dnia [zaawansowane testy] dowiadujemy się o strategi opon. Jeśli dobrze wykonamy pracę w 2 dniu dostaniemy lepsze oferty kontraktowe.
________________10.07
-Lista państw na które przypada dane pudełko:
[spoiler]France – Red Bull
UK – McLaren
Germany – Mercedes
Spain – Ferrari
Italy – Ferrari
Portugal – Red Bull
US – Red Bull
Australia – Red Bull
Brazil – McLaren
Poland – Mercedes
Japan – Red Bull
Canada – Red Bull
India – Red Bull
Austria – Red Bull
Switzerland – Red Bull[/spoiler] ________________28.06

________________14.06
-zlokalizowana pogoda [deszcz np. w 1 sektorze, natomiast 2 sektor cały suchy]



________________6.06
Pierwszy gameplay z F1 2012:

2 zestaw screenów [kliknij]
2 zestaw screenów [kliknij]
________________5.06
pierwsze screeny [kliknij]
________________31.05
-brak możliwości ustawiania stawki przez hosta
-16 slotów ma serwerze zostaje bez zmian
-skrzynia Semi-Auto [normalny automat, ale z możliwością wbijania/zbijania biegów manualnie] -możliwość wyboru ilości paliwa przed startem wyścigu
________________6.05
-nie będzie dedykowanych serwerów
________________22.04
-głos inżyniera zostanie taki sam
-wymagania systemowe będą bardzo zbliżone do tych z F1 2011
________________5.04
1# Dev Diary:

-karierę zaczynamy jako młody kierowca testowy
-GfWL przechodzi na Steam